Пірнівська сільська рада
Київська область, Вишгородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ГУ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Дата: 24.02.2025 14:16
Кількість переглядів: 25

Фото без описуВипадки, коли подання податкової декларації про майновий стан і доходи вважається виконаним.

Відповідно до пункту 179.2 Податкового кодексу України (ПКУ), обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи вважається виконаним, а сама декларація не подається, якщо подання не передбачено прямо нормами ПКУ. Це стосується таких ситуацій, коли платник податку отримував:

- доходи, у тому числі іноземні доходи, які згідно з нормами Податкового кодексу не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- доходи виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу;

- доходи від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких відповідно до ПКУ не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою та/або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок;

- доходи у вигляді об'єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до пункту 174.3 ПКУ.

Проте, якщо платник податку зобов’язаний подавати податкову декларацію згідно з іншими нормами ПКУ, то в ній разом із іншими доходами необхідно зазначити й доходи, передбачені пунктом 179.2 ПКУ.

Як змінити дані в обліковій картці платника податків: алгоритм дій?

Головне управління ДПС у Київській області наголошує, що у житті кожної людини можуть відбуватися зміни, які впливають на її персональні дані: зміна прізвища, місця проживання чи інших відомостей. Для фізичних осіб – платників податків в Україні важливо своєчасно повідомляти податкові органи про такі зміни. Який же алгоритм дій у разі зміни даних, що вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків? Розглянемо це питання детально на основі Податкового кодексу України та Положення №822.

Законодавча основа та строки подання

Згідно з пунктом 70.7 статті 70 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI та пунктом 1 розділу IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822, фізичні особи зобов’язані повідомляти податкові органи про зміну даних протягом місяця з дня виникнення таких змін. Для цього подається заява за формою № 5ДР (додаток 12 до Положення № 822) разом із документом, що посвідчує особу (після пред’явлення документ повертається). 

 Хто і куди подає заяву

Заяву за формою № 5ДР фізична особа може подати: 

- особисто до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання);

- у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання або до будь-якого іншого контролюючого органу; 

- через представника, якщо є нотаріально засвідчена довіреність. У такому випадку представник подає свій документ, що посвідчує особу, документ довірителя (або його чітку ксерокопію) та довіреність (після пред’явлення повертається). 

Які документи потрібні

Для заповнення заяви використовуються дані з документа, що посвідчує особу, а також документи, які підтверджують зміни (наприклад, свідоцтво про шлюб у разі зміни прізвища). Щоб підтвердити інформацію про місце проживання, особа має додати один із таких документів (оригінал і копію):  

- витяг із реєстру територіальної громади; 

- паспорт у формі книжечки; 

- тимчасове посвідчення громадянина України. 

Для внутрішньо переміщених осіб додатково потрібна довідка про взяття на облік ВПО, видана відповідно до постанови Кабміну від 1 жовтня 2014 року №509. Усі оригінали документів повертаються після перевірки, а копії залишаються в податковому органі.

Своєчасне повідомлення податкових органів про зміну даних – це не лише вимога законодавства, але й запорука коректного ведення обліку платника податків. Процес подання заяви за формою № 5ДР є чітко регламентованим і не потребує значних зусиль, якщо підготувати всі необхідні документи заздалегідь. Дотримання цих правил допоможе уникнути непорозумінь із контролюючими органами та зберегти актуальність інформації у Державному реєстрі.

ГУ ДПС у Київській області нагадує, що Ви маєте змогу листуватися із податковою службою через засоби електронного звязку в електронній формі.

ГУ ДПС у Київській області нагадує, що Ви маєте змогу листуватися із податковою службою через засоби електронного звязку в електронній формі.

Що потрібно для того, щоб отримувати електронні листи від податкової служби?

Подати заяву (J/F1391602) про бажання отримувати документи через електронний кабінет.

Як це зробити?

Перейти за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/ , увійти до приватної частини Електронного кабінету, обрати режим «Введення звітності», натиснути «Створити», заповнити форму документа, підписати та відправити документ до контролюючого органу.

Інфографіка за посиланням:

https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/872272.html

За інформацією ДПС у Київській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь