КИЇВСЬКА ФІЛІЯ «ГАЗМЕРЕЖІ» ПРОПОНУЄ ЗРУЧНИЙ СЕРВІС ДЛЯ ОНЛАЙН ОПЛАТИ
Для спрощення життя українці все частіше обирають цифрові сервіси. Ми отримуємо документи в «Дії», замовляємо продукти онлайн і сплачуємо рахунки, не виходячи з дому. Серед таких зручностей – Особистий кабінет Київської філії «Газмережі».
Цей сервіс дозволяє вирішувати всі питання, пов’язані з розподілом газу, за кілька хвилин і без черг. Особливо це актуально в зимовий період, коли зниження температури та негода ускладнюють пересування вулицями.
На сьогодні всі користувачі онлайн-сервісу вже знайшли електронний рахунок за листопад та сплатили його дистанційно.
Доєднатися до сервісу може будь-який споживач і зробити це просто за кілька хвилин:
1. На сайті kv.grmu.com.ua оберіть розділ «Особистий кабінет».
2. Натисніть «Зареєструватися».
3. Введіть свої дані: особовий рахунок, перші три літери прізвища, електронну пошту.
4. Підтвердіть реєстрацію через e-mail і створіть пароль.
Що можна зробити через Особистий кабінет?
Через онлайн-платформу my.grmu.com.ua користувачі можуть:
• сплатити за доставку газу з будь-якого пристрою;
• передати показання лічильника;
• завантажити квитанцію або перевірити історію оплат;
• дізнатися дату планової повірки газового лічильника;
• отримати доступ до персональної інформації щодо розрахунків.
Окрім того, у кабінеті можна вести кілька особових рахунків одночасно, що особливо зручно для тих, хто опікується кількома об’єктами.
За даними Київської філії «Газмережі», вже майже 200 тисяч користувачів оцінили переваги Особистого кабінету та впевнені, що кошти були спрямовані за призначенням, а нарахування будуть коректні.
За інформацією Київської філія "Газмережі"