ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПЛАТІЖ: СПЛАТА КВИТАНЦІЇ ЗА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Рахунки за технічне обслуговування вже надходять мешканцям багатоквартирних будинків Київщини, у яких газовики завершили роботи. Сума, вказана у квитанції - це сумарна вартість за роботи проведені на багатоповерхівці, розділена на кількість мешканців у ньому, за виключенням тих, хто не є споживачем природного газу. У Київській філії «Газмережі» розʼяснили, що мешканці одного будинку матимуть однакові цифри у платіжці. А от сусідній будинок, навіть якщо зовні схожий на Ваш, може мати інший платіж. Головно на його формування вплинуть такі фактори:
1. Кількість квартир у будинку.
2. Кількість газових стояків.
3. Протяжність газопроводів спільної сумісної власності.
4. Кількість встановлених запірних пристроїв.
5. Відстань від найближчого газового господарства до будинку.
І навели приклад: роботи проведені у двох багатоквартирних будинках. У кожному 8 газових стояків (два під'їзди по 4 стояка). Перший будинок двоповерховий, у якому 16 квартир, другий п'ятиповерховий - 40. Виходячи з цього, при кількох однакових характеристиках, вартість технічного обслуговування у першому будинку буде розділена на 16 квартир, у другому - на 40.
ВАЖЛИВО:
➡️Кожен споживач, у якого провели роботи, може знайти акт технічного обслуговування його будинку на офіційному сайті Київської філії «Газмережі»: kv.grmu.com.ua.
➡️Оплата за технічне обслуговування не нараховується мешканцям, що не являються клієнтами Оператора ГРМ та відключені методом зварювання від газопостачання.
Нагадуємо, що технічне обслуговування багатоповерхівок – це не забаганка газовиків, а вимога діючого законодавства. І кожен українець повинен відповідально віднестися до оплати. Вчасний платіж - це вклад в енергетичну стабільність Київщини!
За інформацією Київської філії ТОВ “Газорозподільні мережі України”