Пірнівська сільська рада
Київська область, Вишгородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ГУ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Дата: 31.08.2023 09:43
Кількість переглядів: 111

Фото без опису

ЗУ №3219: З 01.08.2023 РОКУ ЗАБОРОНЕНО РОБОТУ ПРРО У РЕЖИМІ ОФЛАЙН, ЯКЩО ПРРО НЕ ОТРИМАНО ДІАПАЗОН ФІСКАЛЬНИХ НОМЕРІВ, СФОРМОВАНИХ ФІСКАЛЬНИМ СЕРВЕРОМ ДПС

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що ЗУ №3219, який набрав чинності 01 серпня 2023 року, зокрема, внесені зміни до Закону України від 06.07.1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265), а саме відновлено дію абзацу сьомого ст. 5 Закону №265, у зв’язку з чим використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі - ПРРО) в режимі офлайн без отриманого в контролюючому органі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, заборонено.

Таким чином, заборонено з 01.08.2023 року роботу ПРРО у режимі офлайн, якщо таким ПРРО не отримано діапазон фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером ДПС, що присвоюються розрахунковим документам ПРРО, що працює в режимі офлайн.

ПРРО працює в режимі офлайн лише в період, протягом якого відсутній зв’язок між ПРРО та фіскальним сервером ДПС.

 

 

СЕРВІС ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА МАЙНО – «КАЛЬКУЛЯТОР ПОДАТКУ НА МАЙНО»

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, Державна податкова служба України розробила новий сервіс для платників податку на майно – «Калькулятор податку на майно».

Сервіс надає можливість громадянам самостійно здійснювати на вебпорталі ДПС розрахунок сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю з фізичних осіб.

Новий сервіс покликаний сприяти підвищенню обізнаності громадян та якості сплати податку на нерухоме майно.

Нагадуємо, що сервіс «Калькулятор податку на майно» розміщено на вебпорталі Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua) у блоці «Е-СЕРВІСИ».

 

 

ЗАКОН 3219: ЗАПРОВАДЖЕНО ОКРЕМІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ОПОДАТКУВАННЯ ПОДАТКОМ НА ПРИБУТОК «ПЕРЕХІДНИХ» ОПЕРАЦІЙ, РОЗПОЧАТИХ У ПЕРІОД СПЛАТИ ЄП ТА ЗАВЕРШЕНИХ У ПЕРІОД СПЛАТИ ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВ

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до норм Закону України від 30.06.2023 №3219, з 01 серпня 2023 року юридичні особи, які скористалися спрощеною системою з особливостями оподаткування, мають повернутися на попередню систему оподаткування.

З метою усунення подвійного оподаткування операцій з відвантаження (надання) товарів (робіт, послуг), які були розпочаті в період сплати єдиного податку та завершені в період сплати податку на прибуток підприємств, змінами до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) запроваджено окремі положення, що врегульовують питання оподаткування податком на прибуток підприємств таких «перехідних» операцій, та викладено у новій редакції пункт 4-1 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

Звертаємо увагу, що положення нової редакції п. 4-1 підрозд. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ застосовуються до операцій, які будуть здійснюватись починаючи з 01 серпня 2023 року.

Зокрема, фінансовий результат до оподаткування податкового (звітного) періоду збільшується на суму доходу, отриманого як оплата за товари (роботи, послуги), відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування, вартість яких згідно з правилами національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності визнано у складі доходу під час перебування на такій системі. Водночас фінансовий результат до оподаткування зменшується на суму собівартості таких товарів (робіт, послуг), що врахована у складі витрат згідно з правилами національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності під час перебування платника на спрощеній системі оподаткування.

Фінансовий результат до оподаткування податкового (звітного) періоду зменшується на суму доходу, визнаного згідно з правилами національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, у вигляді вартості товарів (робіт, послуг), відвантажених (наданих) у такому періоді в частині суми їх попередньої (авансової) оплати, отриманої під час перебування платника на спрощеній системі оподаткування, та оподаткованого єдиним податком. Водночас фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму собівартості таких товарів (робіт, послуг), відвантажених (наданих), що врахована у податковому (звітному) періоді у складі витрат згідно з правилами національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.

Крім того, у разі отримання під час перебування платника на спрощеній системі оподаткування попередньої (авансової) оплати частини вартості товарів (робіт, послуг), відвантажених (наданих) надалі у звітному (податковому) періоді перебування такого платника на сплаті податку на прибуток підприємств, фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму частини собівартості таких товарів (робіт, послуг), що врахована у такому періоді у складі витрат згідно з правилами національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, яка належить до собівартості таких товарів (робіт, послуг), як належить сума такої попередньої (авансової) оплати до загальної вартості таких відвантажених (наданих) товарів (робіт, послуг).

Норми п.4-1 підрозд.4 розд. ХХ ПКУ поширюються на всіх платників, які перебували на спрощеній системі оподаткування та повертаються на сплату податку на прибуток підприємств, у тому числі на платників, які тимчасово перейшли на таку систему відповідно до п.9 підрозд. 8 розд.ХХ «Перехідні положення» ПКУ, з 01.08.2023.

Зазначені коригування застосовуються незалежно від того, чи прийняв платник відповідно до п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПКУ рішення про незастосування коригувань фінансового результату до оподаткування на усі різниці, визначені відповідно до положень розділу ІІІ ПКУ (крім від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років та коригувань, відповідно до п.п.140.4.8 п. 140.4 та п.п.140.5.16 п. 140.5 ст. 140 ПКУ).

Також зазначені коригування не поширюються на платників податків, які були платниками єдиного податку ІУ групи.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО НОВИЙ ПЕРЕЛІК ТЕРИТОРІЙ, НА ЯКИХ ВЕЛИСЯ (ВЕДУТЬСЯ) БОЙОВІ ДІЇ АБО ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ

Головне управління ДПС у Київській області інформує про внесення змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією. Зміни затверджено наказом Мінреінтеграції від 17.08.2023 року № 224, набрали чинності 25 серпня 2023 року. Перелік можна застосовувати для отримання податкових пільг.

 

 

МОРАТОРІЙ НА ПРОВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК ПРАВИЛЬНОСТІ НАРАХУВАННЯ, ОБЧИСЛЕННЯ ТА СПЛАТИ ЄДИНОГО ВНЕСКУ НА ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ СОЦІАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що 01.08.2023 року набрав чинності Закон України від 30.06.2023 № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, внесені зміни до п. 9 прим. 23 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) та доповнено новим п.п. 69.35 п. 69 підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Абзацом першим п. 9 прим. 23 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 тимчасово, на період з 01 серпня 2023 року до припинення або скасування воєнного стану, установлено мораторій на проведення документальних перевірок правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ), крім перевірок, пов’язаних з припиненням юридичної особи або підприємницької діяльності ФОП, та/або таких, що проводяться на звернення платника ЄВ, та/або таких, що передбачені п.п. 1 – 3 п.п. 69.35 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ.

Згідно з п.п. 69.35 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, тимчасово, на період з 01 серпня 2023 року до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом № 64/2022, до плану-графіка проведення документальних планових перевірок можуть бути включені виключно:

- платники, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції; - платники, які здійснюють діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес);

- платники, які надають фінансові, платіжні послуги.

Згідно з абзацом 2 п. 9 прим. 23 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464, документальні перевірки правильності нарахування, обчислення та сплати ЄВ, що були розпочаті та не завершені до 24 лютого 2022 року, крім перевірок, для яких встановлено мораторій абзацом першим п. 9 прим. 23 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464, поновлюються на невикористаний строк.

 

 

ЯКИЙ ДОКУМЕНТ НАДАЄТЬСЯ ПЛАТНИКУ КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ СКАСУВАННЯ/ВІДКЛИКАННЯ ППР ПРО СПЛАТУ ПОДАТКУ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ВІДМІННЕ ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що п.п. 266.7.3. п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) визначено, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку, розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку, права на користування пільгою із сплати податку, розміру ставки податку, нарахованої суми податку.

Якщо за результатами звірки будуть виявлені розбіжності між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, то контролюючий орган за податковою адресою платника податку проведе перерахунок суми податку та надішле платнику нове податкове повідомлення-рішення, а попереднє податкове повідомлення-рішення вважатиметься скасованим (відкликаним).

Крім того, відповідно до ст. 1 3акону України вiд 02.02.1996 pоку № 393/96-BР «Про звeрнення громадян» (далі - Закон № 393) передбачено, що гpомадяни України мaють право звeрнутися до oрганів державної влaди, зокрема, iз заявою aбо клопотанням щoдо реалізації cвоїх соціально-eкономічних та oсобистих прав i законних iнтересів. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, медіа, посадових осіб, має право, зокрема, одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги (ст. 18 Закону № 393).

Таким чином, у разі виявлення розбіжностей за результатами звірки даних, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, і надсилає (вручає) фізичній особі – платнику податків нове податкове повідомлення-рішення, при цьому попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

У разі звернення платника податку із заявою (клопотанням) до контролюючого органу у відповідності до вимог Закону № 393, такому платнику надається письмова відповідь про результати розгляду такої заяви (клопотання).

 

 

ВІДНОВЛЕНО ПЕРЕБІГ СТРОКІВ НАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПОДАТКОВИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ, РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ, НАДАННЯ ПЛАТНИКАМИ ВІДПОВІДЕЙ НА ЗАПИТИ КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що Законом України від 30.06.2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі – Закон № 3219), з 01.08.2023 року внесені зміни, зокрема, до Податкового кодексу України у частині відновлення строків, встановлених ПКУ, для платників податків та контролюючих органів.

Законом №3219 виключено п. 102.9 ст. 102 ПКУ, відповідно до якого на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, зупинявся перебіг строків, визначених ПКУ, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім випадків, передбачених ПКУ.

Підпункт 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, який встановлював окремі особливості зупинення перебігу строків, діяв до 01.08.2023 року.

З 01 серпня 2023 року для платників податків та контролюючих органів відновлено перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема: строки надання індивідуальних податкових консультацій, розгляду скарг платників податків, надання платниками податків відповідей на запити контролюючих органів.

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь