У Київській області працює «гаряча лінія» для звернень громадян
На Київщині продовжує функціонувати «гаряча лінія». За номером (044) 363 07 34 жителі регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області.
Протягом минулого тижня, з 2 до 8 січня, до кол-центру Київської обласної військової адміністрації надійшло 154 дзвінки.
Серед ключових тем, що турбували населення — отримання гуманітарної допомоги (продуктових наборів) для незахищених верств населення та виплати на проживання внутрішньо переміщеним особам.
Усі питання, що надійшли на «гарячу лінію», взяті в роботу.
Нагадуємо, телефон «гарячої лінії» (044) 363 07 34 працює з понеділка до п’ятниці: 9:00 — 18:00.
Важливо! Дзвінки з номерів українських мобільних операторів здійснюються за тарифом оператора.
Звертаємо увагу, реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.
За інформацією КОВА.