ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» ІНФОРМУЄ ЩОДО ЗМІНИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ГАЗУ
З огляду на важливість комунікації соціально значущих питань, ускладненої умовами воєнного стану та вторгненням російської федерації на територію України, товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» надає інформацію про зміну постачальника газу.
Починаючи з 01 травня 2022 року, понад 10 млн українських домогосподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних компаній, зокрема у Київській області, опинилися в ситуації, коли їхні постачальники не могли виконувати свою функцію. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 917-р постачальником «останньої надії» було визначене товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України».
Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану ТОВ «ГК «Нафтогаз України» забезпечило постачання газу побутовим споживачам Київської області. Надалі на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України (далі — ОГТСУ) для захисту інтересів споживачів їх було включено до реєстру споживачів ТОВ «ГК «Нафтогаз України» на умовах річного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку — 7,96 грн/м’ (з ПДВ, без вартості транспортування).
Усю додаткову інформацію можна отримати на сайті www.gas.ua
Для полегшення інформаційної роботи ТОВ «ГК «Нафтогаз України» надає відповіді на найбільш актуальні питання, що постали у зв'язку з цією ситуацією.
1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу? Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.
2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника? Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
3. Якою буде вартість газу? Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м’ (з 11ДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до І грання 2023 року.
4. З якої дати слід оплачувати рахунки? Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, мас бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до ЗО квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
5. Що робити з переплатой за спожитий газ? Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв'язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:
• написати заяву на повернення переплати;
• додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
• надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки? Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки. Перший від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування. Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua.
7. Чи зберігся мій номер особового рахунку? Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
• на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
• у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
• на квитанції, яку доставить Укрпошта;
• у контакт-центрі ТОВ «ГК «Нафтогаз України».
8. Як оплатити послуги спожитого газу? Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
• в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
• у чатботах GASUA у Viber. Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
• через сайти та мобільні засгосунки банків;
• за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, іРау).
Особисто:
• через платіжні термінали самообслуговування;
• у відділеннях банку, Укрпопіти або «Нової пошти».
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру ТОВ «ГК «Нафтогаз України»:
+38 066 300 2 888;
+38 098 300 2 888;
+38 093 300 2 888.
- Як отримати та сплатити рахунок за газ новим клієнтам Нафтогазу: https://gas.ua/uk/home/news/oplata-rakhunkiv-new-clients
- Як повернути переплату від попереднього постачальника: https://gas.ua/uk/home/news/yak-povernuty-pereplatu
- Як дізнатися номер свого особового рахунку в ГК «Нафтогаз України» на сайті компанії: https://gas.ua/uk/home/find-account
- Як отримати необхідні послуги в партнерській мережі Нафтогазу: https://gas.ua/uk/home/news/otrimuyte-neobkhidni-poslugi-v-partnerskiy-merezhi-naftogazu
- Як зареєструватися в особистому кабінеті на my.gas.ua (відеоінструкція): https://www.youtube.com/watch?v=olIG6h0EwOU