Пірнівська сільська рада
Київська область, Вишгородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОВІДОМЛЕННЯ  про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 16.06.2021 17:12
Кількість переглядів: 592

 

Фото без описуДодаток 2 
до Порядку передачі документації для надання висновку
з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

_________
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на
довкілля (автоматично генерується програмними засобами
ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на 
довкілля, не зазначається  суб’єктом господарювання) 20216168051

 (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля
планованої діяльності (автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ 
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Пірнівська сільська рада, код ЄДРПОУ – 04359643    

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання 

07342, Київська обл., Вишгородський р-н,с. Пірнове, вул. Спортивна,1.

e-mail: pirnovo-sr@ukr.net, тел. (04596) 48-339

Сільський голова – Книжников Сергій Олександрович.

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи-підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Роботи пов’язані з поліпшенням технічного, екологічного та санітарного стану водного об’єкту (стариці) на території с. Пірнове Вишгородського району Київської області з метою захисту від підтоплення та затоплення прилеглих територій передбачають видалення чагарнику та очерету, обрізку гілок дерев для забезпечення безперешкодного руху будівельної техніки, розчистки русла (стариці) річки Десна від мулових відкладів на відрізку 4165 м, підсипка понижених ділянок навколо стариці.

Технічна альтернатива 1

Очищення від мулових відкладів стариці р. Десна планується проводити за допомогою комплексу механізмів (екскаватори, земснаряди) з влаштуванням карт намиву поблизу, попередньо виконавши підготовчі роботи на ділянці проведення розчистки та влаштування карт намиву.

Технічна альтернатива 2

Розчистку стариці р. Десна проводити земснарядами, що передбачає мінімальну глибину води 0,5 м. Стариця р. Десна внаслідок замулення місцями пересохла, відсутня проточність та циркуляція води між річкою та старицею.

Технічна альтернатива 2 є недоцільною, зважаючи на гідрологічну характеристику водного об’єкту, економічно невигідна та надалі не розглядається. 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Територіальна альтернатива 1

Роботи пов’язані з поліпшенням технічного, екологічного та санітарного стану стариці р. Десна будуть проводитись на території с. Пірнове протяжністю 4165 м.

Територіальна альтернатива 2

Не розглядається, оскільки розчистка стариці р. Десна необхідна для вище зазначеної ділянки річки, тому для реалізації діяльності обрано територіальну альтернативу 1.

Територіальна альтернатива 1 приймається для розробки матеріалів оцінки впливу на довкілля, як найбільш виправдана.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Реалізація проектних рішень дозволить покращити екологічний та санітарно-гігієнічний стан стариці р. Десна, поліпшити умови використання прилеглих територій,сприятиме зменшенню явищ підтоплення прилеглих територій, що несе лише позитивний ефект. 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планована діяльність передбачає роботи пов’язані з поліпшенням технічного, екологічного та санітарного стану водного об’єкту (стариці) з метою захисту від підтоплення та затоплення прилеглих територій. 

Гідротехнічні заходи передбачають очищення стариці р. Десна від мулу, зміни жорсткості в наслідок очищення русла від болотяної та водної рослинності, що буде сприяти відновленню водомістких параметрів русла стариці для акумуляції ґрунтових і поверхневих вод з водозбірного басейну, а також штучне підвищення прибережних територій до відміток, що  не затоплюються.

Розчистка русла стариці р. Десна довжиною 4165, середньою шириною (в межах первинних параметрів) по дну 18,0 м, по верху 30,0 м.  середньою глибиною  ≈ 2,8 м уклонами дна русла від 0,0003, закладання укосів 1:2.

Об’єм ґрунту при розчистці русла стариці від мулу складає 204832 м3. 

Корчування чагарників 8,09 га, обрізання гілок дерев 1800 шт.

Площа залуження порушених ділянок посівом багаторічних трав складає 12 870,0 м2.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: 

щодо технічної альтернативи 1

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності передбачають дотримання Водного кодексу України під час проведення робіт на землях водного фонду. Враховуються екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів.

Щодо технічної альтернативи 2: аналогічно технічній альтернативі 1. 

Щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання обмежень господарської діяльності в межах прибережної захисної смуги та недопущення нанесення шкоди природним комплексам. 

Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається з причин, вказаних в п.3.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1 

Еколого-інженерна підготовка передбачає:

-   інженерні вишукування;

-   виготовлення проектно-кошторисної документації;

-   доставку на об’єкт необхідних механізмів;

До заходів захисту території при проведенні планової діяльності належить:

-   використання найсучасніших технічно – справних механізмів;

-   дотримання технологій передбачених проектом;

-   охорона землі від забруднення відходами від транспорту;

-   охорона вод (в т.ч. ґрунтових і поверхневих від попадання в них побічних відходів).

- організація освітлення вночі місць проведення робіт та плавучого пульпопроводу;

Щодо технічної альтернативи 2. Дана технологічна альтернатива економічно не доцільна.

Щодо територіальної альтернативи 1. Передбачені заходи з дотримання обмеженої господарської діяльності на землях водного фонду.

Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1

Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають:

Клімат і мікроклімат: вплив відсутній.

Геологічне середовище: в період  проведення земляних робіт оцінюється як помірний;

Повітряне середовище: джерелами забруднення атмосфери є забруднюючі речовини від будівельної техніки та механізмів під час виконання будівельних робіт. Концентрації забруднюючих речовин в повітрі не повинні перевищувати рівнів ГДК. очікуваний вплив характеризується як екологічно допустимий.

Водне середовище: Вплив тимчасовий, підвищення рівня каламутності річкової води; по завершенню робіт – поліпшення якості поверхневих вод;

Вплив на ґрунт та земельні ресурси: вплив пов'язаний  ущільненням ґрунтового покриву при проходженні будівельної техніки; в місцях тимчасового паркування будівельних машин та механізмі; в місцях складування ґрунту в картах намиву. За межами виділеної ділянки вплив на ґрунти відсутній.

Природно-заповідний фонд: на землях природно-заповідного фонду роботи проводитись не будуть, природоохоронні об’єкти, що знаходяться поблизу не зазнають негативного впливу. 

Рослинний та тваринний світ: скошування болотяної рослинності, короткострокове погіршення умов проживання гідробіонтів на ділянці виконання робіт. Вплив на рослинний і тваринний світ характеризується як екологічно допустимий.

Навколишнє соціальне середовище (населення): вплив допустимий.

Навколишнє техногенне середовище:  відсутній

Відходи: поводження з відходами згідно до вимог із санітарними нормами та Закону України «Про відходи». Утворенні відходи під час виконання будівельних робіт передаються спеціальним організаціям на утилізацію, згідно укладених договорів ген підрядною організацією.

щодо технічної альтернативи  2. Аналогічно до базового сценарію. Технічна альтернатива 2 не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі на території проведення робіт аналогічно технічній альтернативі 1. 

Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

Планова діяльність належить до другої категорії видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із пунктом 10 частини 3 статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VIII від 23 травня 2017 року (проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок)

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року.  

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

- підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

- проведення громадського обговорення планованої діяльності;

- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

14. Рішення про провадження планованої діяльності 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається Державною архітектурно - будівельною інспекцією України.

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної

адміністрації за адресою: 01004 м. Київ, вул. Басейна, 1/2А; е-mail: dep_eco@koda.gov.ua

тел.:(044) 279-01-58,  директор департаменту Ткаліч Ганна Іванівна.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь